15 Aralık 2011 Perşembe

MELANKOLİK RUHLU ADİGE KIZI

Hayat akıp gidiyor iken damla damla avuçların arasından, hergüne bir umut damlası serpmek için elimden gelen tüm olanaklarımı seferber ediyorum.Mevla ya dua ediyorum umutlu,mutlu ve huzur damlalarının süslediği bir hayatı yaşamak için tüm benliğim ve tüm hücrelerimi seferber ederek.güzel sözler mırıldanıyo,güzel melodiler tıngırdatıyor,güzel resimler çekiyorum,güzel kitaplar okuyorum,lezzetli pastalar yapıyorum,tarihi mekanlar ziyaret ediyorum,temiz hava alıyorum bol bol,sağlıklı besleniyorum,son model şarkılar dinleyerek modern dünyayı tüm modernliği ile yakalamaya çalışıyorum,lüxxx mekanlara takılıp kendimi alabildiğince kokoşluk mertebesinin verdiği o modernelizeliği yaşayarak kendimi avutuyor ve alabildiğince de mutluculuk oyunu oyunuyorum işte hepsi bu sadece ama sadece geçiyordum hayat denen bu yoldan...

Hiç yorum yok: