23 Aralık 2011 Cuma

DUA VAKTİ



                                                    

Rahman ve Rahim Olan Cenab-ı Hakk'ın  Rahmet ve Merhametine nail olmak isteyen bir garip bedeviyim ben,Ya Rab cumanın rahmet,merhamet,mağfiret,huzur ve mutluluğunu şu yağan rahmet gibi üzerime yağdır mevlam ne olur şu mübarek cuma saati hürmetine duamı kabul buyur.Allah ım ,gönlümden geçen tüm dualarımı ve benim hakkında hayırlı olan her olguyu yaşantıma aksettir mevlam.Birgün bir yazar olup kitabımı kitapçıların raflarında görmeyi nasib eyle Yüce Mevlam.Habibullah aşkına daimi huzur ve mutluluk ver ,ömrümü umutsuz huzursuz geçen dakikalar dan muhafaza eyle Ey Kerim Ey Azimüşan.İslam nurunu,iman dolu kalbin huzurunu ben den aldığın gün emanetini de al bu beden den Ey Hikmetlilerin en Hikmetlisi.Esirge bu bu bir garip bedeviyi tüm kötülüklerden,kötü insanlardan.Ne olur tüm benim bildiğim,bilmediğim tüm dertlerime derman eyle Ey Habibi Zişan.Zemzemin ruhu arındırdığı gibi arındır beni tüm gafletlerden.
Dua ile Selam ile
amin amin amin

Hiç yorum yok: