15 Ekim 2011 Cumartesi

YORULDUM


koşuşturmaktan, anlamamak için direnen insanlara inatla bir şeyler anlatmaya çalışmaktan, anlaşılmak için savaş vermekten, hedef seçilmekten, 'bunda da vardır bir hayır' demekten, başkalarının istekleri için kendi isteklerimden vazgeçmekten, gördüğümü görmemezlikten gelmekten, huzursuzluk çıkmasın diye susmaktan, kendimi teselli etmekten, sahtelikten, çıkar çatışmalarından yoruldum


"öyle yoruldum ki yoruldum dunyayi tanimaktan
saclarim cok yoruldu genclik uykularimda"



Ama.......
öğrendim

çocuk olmak dünyanın en güzel şeyi, burnunun direği sızlarken de gülebiliyor insan, beklemediğin bir anda kilometrelerce uzağında olan dostun sesini duymak her şeyi unutturabiliyor insana, söz ağızdan çıkmadan önce üç kere değil beş kere düşünmeli insan, bazı şeylerin geri dönüşü olmuyor gerçekten, tik tak tik tak zaman bize inat ilerliyor, tek bir hamle ile oyun bambaşka bir yerde bitiveriyor ...


"her canlının ölümü tadacağını, ama sadece bazılarının hayatı tadacağını öğrendim
(alıntıdır)

Hiç yorum yok: