12 Mayıs 2013 Pazar

bir demet dua koptu Sana,yüreğimin bamtelinden...

Ey benim güzel Allah'ım
Bu mübarek recebi şerifi layıkı ile yaşamamı nasib edermisin Rabbim,
bugüne ettiğim ibedetleri,dualarımı kabul edermisin Allah'ım,
Ulu dergahına ulaşır mı serzenişlerim,
bu senin ayın Allah'ım,sen bizleri seni hakkıyla idrak edenlerden eyle,
bu biçare ömrümü ; huzur ve mutluluk damlaları ile donat,
tüm günahlardan,kötü huylardan,kötü insanlardan,belalardan,kazalardan,nazarlardan,kötü insanların şerlerinden,ve bu yalan dünyaya dair ne kötülük varsa hepsinden arındırmanı,koruman altına almanı bu mübarek gece hürmetine dileniyorum acizane...
Bu günüme Elhamdülillah,sağlığıma,kimseye muhtaç olmadığıma,layık gördüğün herbir zerreye Elhamdülillah lakin bu ahir ömrümde en muhtaç olduğum huzur ve mutluluğu dilenemek için bugün kapını çok çaldım Allah'ım , o kapıyı ne olur bugün bana aç Allah'ım....
yüreğimi
hani bayram sabahını ,bayramlığını giymek  için sevinçle bekleyen çocukların yüreği varya
işte benim ömrümü de o sevinç,o mutluluk ve o HUZUR ile süsle EY KADİR....


Affet......senin adını anmadan aldığım her nefes için affet Allah'ım...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

AMİN AMİN AMİN..............